Tuesday, February 25, 2014

Main Layang-layang di Pantai Puteri

Sabtu lepas.... aktiviti riadah bersama anak2 adalah main layang2....

Fuh dah la panas skrg nih.... leh lak bebudak nih request nak main layang2....

Papanye pun laying je lah kan.....

Mangsa mcm biasa mama nih lah kan duk tercongok tgk korang main layang2.....

Time tu ade org buat kenduri kawin....

Cantik view sanding tepi pantai.... hihi.....

Wah dah mcm persandingan Nora Danish plak....

Tapi Nora Danish nak sanding kat pantai Bali......

Ok jom tgk2 gambar diorg tgh main layang2.....

 
Daim cam biasa buat hal sendiri jerk.....
 

Yang kelakarnyer layang2 darwisy terbang jauh.... die terlepas tali....
 
Ape lagi sangkut kat pokok....
 
Angin pulak time tuh kuat.....
 
Kire2 15 minit camtu layang2 tuh terbang lintas jalan plak....
 
Papa die duk kejar2
 
Layang tu tersangkut pulak kat wayar letrik....
 
Yang kelakar Nye rumah tu adelah rumah tuan kedai yg jual layang2 tuh...
 
 
Hahhhhhaaaaaa pandai layang2 tuh balik umah sendiri.....
 
Sib baik dpt balik..... kalo x mesti papa mengamuk..... hahaaaaa
 
 
 
 
Nih lah bakal penyanyi...... hahahaaaaa.....
 
Nih gambar utk cover album terbaru dier....
 
hahaaaaaa.... mcm2 hal la budak2  nih......
 
 
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan ulasan disini