Wednesday, May 16, 2012

Kegembiraan Minggu Ini

Hari nih cutemama nak citer skit pasal majalah yang baru cutemama beli....
sejak 2 menjak berkecimpong dlm bidang peraduan nih... ade lah kemenangan yang diterima...
Serius memang berbaloi...
Ok tadi mcm biase pas sarapan ngan kengkawan opis... singgah jap kat Kedai Majalah...
Majalah baru ader... SERI DEWI KELUARGA dan PA&MA....
Selak2 tgk ade gambar cutemama kuar......
Layan jer la gambar2 nih.. kite tgk majalah SDK dulu yer...


Ruangan Wajah Seiras... Papa & Darwisy (time dier baby hihi)


Gambar cutemama x terpilih lah pulak....
haha tapi gambar cutemama zaman dulu2 ade hihi dalam Ruangan Ungkapan Sayangmu...


pastu gamabr papa ade kat sini gak...


Seronok la pulak tgk gambar kite masuk majalah kan.....

pastu cutemama belek2 lak majalah Pa&Ma....
wahhh... ade lagi la... best2.. hihi


cutemama terpilih lah dalam Ruangan Kasih Ibu... 
yang sebenarnye dah lame isi borang cume lambat pos... bile bukak kotak yang selalu cutemama isi borang2 peraduan tgk ade yang nih tertinggal x pos lagik... terus cutemama pos lps jmpe tuh... x sangka plak ade rezeki kat cni....




Gambar nih time dalam pantang... Daim pun dah nak setahun dah... 9 Jun nih genap la die setahun...

ok itu kemenangan dalam majalah....

tadi cutemama pun dapat mesej pasal kemenangan Majalah Lisa lak... 
ini adalah percubaan pertama cutemama msk peraduan gune sms... 
cutemama selalu tgk cutemum@uyun selalu menang so saje try...
alhamdulillah ade sangkut 1 hihi syukur....


lepas nih leh wangi2 hahahahah....
moga-moga ade lagi lah rezeki cutemama lepas nih.....








5 comments:

  1. heheh.. tahniah..
    memang best muka masuk majalah..
    bilalah mood dgn majalah nak kembali nie..
    kena tunggu lepas pantanglah kot..
    hahah..

    ReplyDelete
  2. cutemum : x yah tunggu pantang.... skrg nih msk la utuk ibu mengandung hihi... uyun kan comel... mengandung lg comel tau...

    ReplyDelete
  3. wahhh..bnyknya gmbr Cute mama msuk mjlh..glamer tu..

    ReplyDelete
  4. baby yumie comel... masuk lah contest majalah... tahniah yer atas kemenangan avon aritu.... nampak name yumie kat SDK...

    ReplyDelete
  5. wahhh...byknyerrr menang dgn majalah ;)))

    ReplyDelete

Jom tinggalkan ulasan disini