Tuesday, June 5, 2012

Kemenangan Bulan Mei

Walaupun dah lambat nak UPLOAD kat blog nih... kite tetap gak nak masukkan...
Hehehe... bukan ape just sbg tanda kenangan... walaupun aritu dah stories... haha
Kemenangan yang diterima Bulan Mei nih tak la besar sangat...
Yela kite kan kanak-kanak baru belajar nk join contest2 nih......
Nak berblog pun baru lagi.... so memang la lambat skit nk update citer2 best... citer2 basi byk la...
Ok lah kite citer sikit2 jerk... nnt senang2 kite update lg yer

1. Kemenangan dari majalah LISA Edisi 13


CRABTREE  & EVELYN bernilai RM 200




HADIAH KEDUA singlet wanita edisi terhad bernilai RM350 & Beg Solek RM 200
WHAT TO EXPECT WHEN YOU'RE EXPECTING






sedey je kalau tgk baju nyer...takpe la redha..... n pasrah... hahaha

2. Kemenangan dari majalah Seri Dewi & Keluarga JUN 2012


 RUANGAN MADAH SAYANG


gambar kite n en.hubby keluar... yuuuhuuuuu...
hadiah nyer masih ku nantikan....

RUANGAN WAJAH SEIRAS


gambar en.hubby lagi tapi kali nih dgn Darwisy...
gambar nih dah lame haha... raya tahun 2009...

Aik ade lagi

3. Kemenangan dari majalah Pa&Ma JUN 2012


RUANGAN KASIH IBU

ini hadiah yang telah diterima bersama surat ucapan tahniah....

                            


selalu nyer Majalah Pa&Ma nih lambat bagi hadiah... yang kali nih cepat lah pulak.....
ape yang membebel kan.... orang bagi lambat bising... cepat bagi dok terkesima  lak... hihhiiii..

4. Kemenangan dari majalah LISA Edisi 14



PAS WAYANG FILEM MEN IN BLACK





terima kasih kepada cutemum n suami kerana tolong kite collect hadiah...
kalau nak tunggu kite g KL memang lambat ckit... silap2 dah abis tempoh utk redeem hadiah kan....
ok ini untuk hadiah di majalah yang telah disertai...

dok menunggu rezeki daripada peraduan yang telah disertai..... hurm...

1 comment:

Jom tinggalkan ulasan disini