Friday, June 8, 2012

Hadiah Untuk Daim

Esok Birthday Daim Mikhail....
Anak kedua kite....
pejam celik esk dah setahun umur dier...
Rase macam baru semalam bersalinkan dier.....
Jom kite layan gambar2

SEBELUM  , SEMASA DAN SELEPAS BERSALINKAN DAIM

ini wad kite time nk bersalinkan Daim.... 22-2-2
ramai2 dtg dok tgk aku nih dah besalin ke belum..... ye la dah lebih 7 hari.....

hah sempat lagi amik gambar....esk dah nk bersalin kan... so utk kenangan hahah

tepat jam 2.44 petang kite selamat bersalinkan Daim yang beratnya hanya 2.5kg dengan
 bukaan rahim 4cm... haha papa dier pun x sempat nk msk sbb tgh pakai baju putih hospital...
terkejut papa bile msk2 je kat kamar bersalin tuh tgk kite dah selamat bersalin...
hah yang nih baru je lps bersalinkan daim.... baru hantar balik ke wad.... 
seyumanku tetap maintain... hihi

ciuman daripada abang tersayang buat adiknya yang dikasihi...

nampak x daim kenyit mate... hihi KAMI dah ber4.....

Daim berkongsi tarikh lahir yang same dengan Mohammad Aqil Zuhairi...
Anak sulung kakak kite...... umur Aqil tahun nih masuk 6 tahun lah kan....
moga menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat.....

Pening jugak pikir nak bagi ape pade Daim.....
Dalam kepale ni dok pikir nk bg hadiah MOTOSIKAL...
wah bukan yg besar... yg kanak2 punye dah la....
haha baru nk msk setahun mane ade lesen lg.... huhu


Nanti esok kite same2 sambut beday mini kat umah puan yer... wah mini??????? jeng2
yang mega kt sambut kat PD yer... tp ILHAM penuh so kt tunde pade 2 minggu akan datang yer

ape yang mama harapkan dan sentiasa doakan pada Daim adalah:
1.) Jadi anak yang soleh dunia dan akhirat
2.) Berjaya di dunia dan cemerlang di akhirat

itu saje yang mama harapkan daripada DAIM MIKHAIL BIN AKMAL
esk2 Daim dah besar bukak balik blog nih n semat dlm hati yer nak....
ops jgn semat jer... usaha utk jdkan harapan mama 1 realiti... insyaallah.....

2 comments:

Jom tinggalkan ulasan disini