Sunday, November 17, 2013

Majlis Pernikahan Syafizah dan Norsham

Assalamualaikum........

Tanggal 1 November 2013 bersamaan hari Jumaat jam 5.00 petang.....

Adik bongsu selamat diijabkabulkan bersama pasangannya Norsham....

Dah ketentuan Illahi.... kami adik beradik dapat pasangan yang dekat2 jer.....

Yang nih lagilah dekat.... sebelah kampung jerk.....

ok kite tgk gambar2 sambil citer2 eh.......

Malam sebelum nikah macam bisa lah kan mesti kene berinai.....

Orang india datang tolong inaikan..... nice...


Ops anak kite Darwisy pun inai.... x nak kalah la kan.....


Cantik n kemas gak la inai die.... haha time aku dulu hancus hihi... ye la buat sendiri.....


Ok petang tu bertungkus lumus menyiapkan hidangan untuk majlis pernikahan.... 
Menu simple jerk.... kakda masak mee kari n kuih muih.....


Hah yang nih la orang kuat dapur...... semua hasil tangannya..... 
( fuh siap seng seng tangan lagik....)


Bergambar dulu sebelum menjadi pemaisuri norsham.......


Time nih macam biasa la nak isi borang saksi...... ipar2 menjadi saksi....


Yang nih rase dah siap akad nikah...... haha time nih anak buat hal pulak.... 
x dapat nk tgk live akad nikah..... 


Seutas gelang tangan untuk sesi membatal air sembahyang.......


Ops rase2 time nih norsham mintak izin nak solat syukur dulu rasenye....

haha jeling jer pengantin perempuan hahaaaaa..... tunggu jap eh...


Norsham solat syukur dulu dalam bilik pengantin...... Alhamdulillah.......


Yang tudung warna-warni tu lan bonda kite yang tercinta......

Yang tudung merah tu pulak kakak ipar yang sulung..... wah mcm ramai jer kakak ipar....

Kakak ipar kite sorang je..... die yang banyak tolong2 kat dapur ... TQ kak sue....


Ok seterusnya mak mertua adik kite..... wah dah berrmakmertua ejah sekarang nih....


Yang nih kakak kesayangan kami semua.... kakda.....


Wah cemburu la.... kite punye gambar x de....... anak2 meragam pulak time nih.....

ok nnt sambung malam berinai pulak yer.....

No comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan ulasan disini