Pages

Wednesday, June 18, 2014

Jom Heboh Waterfront PD

Huh x leh nak ingat pasal kejadian tempoh hari....

Lepas ktorg g main bowling..... time tuh dah kul 5.00 ptg camtu....

So kat bawah The Store tuh ade ler Jom Heboh....



So plan nak menyibuk jugak lah kan....

Pejalanan awal ok...

 Semua under control.....

Sampailah time nak balik....

aku cam biase lah kan tolak Daiyan pakai stoller....


So biler sampai kat hujung jalan malas lah nak mengangkat stroller bagai nak lintas divider kan

terpaksa lah menapak skit nak lintas

so just aku sorang jer tolak daiyan... yang lain langkah terus jer....

sebab ramai yg ade so boleh pulak x perasan hero kenit nih dok ikut aku....


Sampai jer balik kat diorg tgk Daim nih x de....

Memusing2 arik ler kan....

Memang nak pitam dah mase tuh....

Pipi nih macam dah x berdarah lagi....

Kaki dah berat giler....

Laki aku dtg blk kate x de.... adik aku blk pun kate x jumpe....

Terus melalak la aku kan....

Skrg kan macam2 kes....

Dok dengar2 gak ade ke budak nangis2 kan....

Senyap....

Lagi la melalak aku dibuatnyer......

Orang punyer ramai petang tuh.... 

aku dah rase macam carik MH370 dalam lautan time tuh....



Aku suh kakak carik kat laluan yg aku lalu sebelum tuh....

Fuh Ya allah nasib baik ade......

Elok duk tgh makan keropok lekor n air kelapa....

Nih aku sure mesti kes die khayal makan minum n x pegang tangan....

yela kiri kanan makanan kan...

Terus balik..... PENGAJARAN BUAT AKU dan kami sekeluarga.....

Ya Allah aku bersyukur dikurniakan anak seperti Daim dan yang lain2....

Mungkin aku terleka dan Kau memberi sedikit peringatan kepadaku.....

Ya Allah sekiranya aku terleka dalam hidup ini.... kau turunkanlah hidayahmu...

Aku hanya insan yang lemah perlukan bimbingan dariMU




No comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan ulasan disini