Wednesday, June 26, 2013

Due Date 2 Julai 2013.......

Salam,

Wah lame nau nak update blog kan......

Hahaaaaa.... macam busy nau.....

Hihi sebenarnye x de mood nak update blog......

Skrg nih duk suke bace blog2 org lain jer.....

Tup-tup tgk kelendar duedate kt dah nak sampai.....

Tapi belum ade seru nak bersalin lagi......

Aduhai.... kwn2 n sedare2 yg pregnant ramai yg dah bersalin awal....

Padahal kt rase kt yg bersalin dulu.....

Camno ni..... aduhai.....

Hati nih dah mule rase kecut2 asam boi dah....

Harap2 sumenye baik2 jer n dipermudahkan untuk kt bersalin....

Kt nak mintak maap lah yer kalau kt ade buat salah kat korang sume.....

Yela mane tau ade buat perkare2 yg menyakitkan hati....(sedar x sedar ke)

Rase2 kali nih pun lebih hari mcm sebelum2 nih....

Kalau Darwisy dulu lebih 7 hari rupe2nye nak same beday ngan papa dierrrr.....

Si Daim pulak pun lebih hari kire nak same ngan sepupu die....Aqil (anak kakak kt)

Yang kali nih x tau lah nak same ngan sape pulak.... hihi

harap2 kali nih bersalin pun senang gak mcm sebelum2 nih.....



No comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan ulasan disini