Pages

Wednesday, January 9, 2013

Dah selesai Famili Day dah......
Tapi sume gambar2 still dalam kamera lg....
Nnt2 jelah kt update kan gambar2 tuh.....

otak nih skrg kering kontang ngan idea nk update blog.....
hadiah2 contest pun x upload......

Mlm tahun baru azam nk selalu update blog.....
tapi bile sampai je bukak blog terus blurrrrrr..... hihihi...
So azam tuh jadi habuk je lah kan.....

lembaran baru nih tetiba je rase nk upload gambar2 insan kesayangan untuk dijadikan
sebagai kenangan..... ye lah mane tau terdelete pulak gambar2 nih atau tetibe je kene virus ke...
so ade backup kan hahahhahaaaa....

ok ini kenangan kita g Legoland sempena Anniversary tahun lepas.....
ops tiket pun hadiah dr contest maybank.....


Insan yang amat bermakna dalam hidupku ini.......

Bonda tercinta yang telah melahir dan mendidikku hingga berjaya....


ini pula maklong yang membesarkan aku bersama2 bonda...
maklong seorg OKU bisu dan x dengar....
skrg nih mata x berapa nampak..... jalan pun susah....
mak kt yg jage die skrg nih......

Keluarga abangku yang sulung...... (eh ade abang lg ke aku nih selain dari nih haha)
hihi ni je lah satu2 nyer abang yang aku ade ahaks......

ok yang nih pulak family satu2 nyer kakak yang aku ade hahaha


mcm biase aku anak yg ketiga......

yang nih pulak adik lelaki aku yg masih solo.......
sape nk borang leh amik n submit kat aku hihi

yang nih pulak adik bongsu aku..... bakal bertemu jodoh...... ehem

oklah.... ini antara insan2 family ku yg tersayang......

nnt kt try carik gambar2 family sebelah suami pulak yer......

ok moga ketemu lg di lembaran seterusnye






No comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan ulasan disini