Friday, November 2, 2012

Holiday KULAI- LEGOLAND ) part 1


Bertemu semula utk kisah percutian keluarga kami....
Perjalanan daripada Cherating ke Kulai mengambil masa dalam 5 jam....
x bwk laju2 pun....
amik angin jer....
sampai2 umah makanjang terus bersihkan anak2 n buat teh"o" jerk....
makan semua dah tapau awal2 kat kadai berhampiran....
malam tu kan ade Final Piala Malaysia
Kelantan vs ATM.........
Kire lapang gak dada nih coz suami kt x kuar g kedai mamak tgk bola....
Risau gak kan...
duk umah leh lepak2 n baring2 kan....

Esk pagi2 dah kuar g LEGOLAND..... yuhuuuuu...

Ketibaan 3 hero....

Laluan nak ke pintu utama.....

Belakang tu ade Carlo Rino.... kononblk nnt  nk shopping... tp hampeh dah penat terus balik...

Kami dah tiba di Legoland......

tiket hasil contest blog dr Maybank...... so masuk free....
Daim n Darwisy x bayar pun.... hihi jimat

Org kat dpn tu duk beratur beli tiket... kt x payah hihi...

Syukur.... dpt jugak jejak kaki disini... hasil contest... basikat tu pun hasil contest 

Same x hihihihhiiiiiii....

Map..Legoland

Belakang tu ade surau utk solat....

permainan 1st yg kami cube....
Darwisy naik ngan papa jer... Daim x boleh.. so mama teman Daim je lah....
Sian Daim x dpt main..... tunggu bsr dulu yer syg...

Hihihi kt ngelat... malas nk panjat2 masuk dalam tu...

Dah same cam kurita plak kt hihi

jalan2 nampak atok.... jom tgk ape ade dlm tuh...
kat dlm tu ade lego yg boleh kt bine.... jom tgk ape yg jd....




inilah hasil nyer.... comel kan...

Daim mcm biase buat sepah lah... mandi lego



sampai sini dulu yer... nnt kalau ade mase kt sambung lg......

2 comments:

  1. Bestnya Cute Mama g Legoland..saya n family entah bila akn sampai ke sana...

    ReplyDelete
  2. time kasih kak yumie.... sy pun kalo x menang contest lambat sikit nak kumpul duit ke sane.... hihi

    ReplyDelete

Jom tinggalkan ulasan disini